TAG SAJA BAH!!!!!!


GAMBAR DI ATAS TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN ORANG YANG HIDUP ATAU MATI....
AMARAN OLEH KERAJAAN PAPUA NEW GUINEA:
TAG INI MEMPUNYAI UNSUR2 YANG TIDAK BAIK SILA TUTUP MATA ANDA JIKA ANDA MERASAKAN DIRI ANDA DI BAWAH UMUR


1.Bekas kekasih:
sangat jahat TIDAK perlu mention sapa orangtu....


2.Saya sedang:
menaip tag ini

3.Mungkin saya patut:
membunuh, merompak, dan d kubur hidup2


4.Saya suka:
milo panas


5.Sahabat-sahabat baik saya:
zai
ripin
darryn
samantha
suzie
banyak lagi la..


6.Saya tak paham:
kenapa harus merasa sakit hati


7.Saya kehilangan:
banyak duit kikikikkiki


8.Ramai yang berkata:
saya suka berfesyen... wakakaka....


9.Makna nama saya:
dalam bahasa greek ialah orang2 yang berjaya kunun lah after i lihat coz my full name is "nicholas"


10.Cinta itu adalah:
lucah kata tomtom la.... ngeeeee...


11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
mengorek lubang hidung.... cis cewek lagi tu.... hahahahah....


12.Saya akan cuba:
untuk setia.... cewah...


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
eternity?


14.Telefon bimbit saya:
nokia


5.Bila saya terjaga dari tidur:
saya cuba untuk tidur balik karna nenek saya suruh.....


16.Saya paling meluat apabila:
melihat orang yang "masuk dalam bakul angkat sendiri"...
btul kew ayat ni...hihihihi...


17.Pesta/Parti adalah:
masa untuk menyundal and mencari mangsa baru.... hahahaha....


.18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
My dog "connie" but now she's dead may her get her own space....


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
time waktu skolah kot...


20.Hari ini:
saya nampak perlakuan yang sangat memalukan.... psssttttt... hehehehehe......


21.Malam ini saya akan:
hehheheheheheh....^^


22.Esok pula saya akan:
offday


23.Saya betul2 inginkan:
seekor haiwan peliharaan yang baru


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
terasa seperti matu ku makin mengecil... apaka... hehehe....


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
loves it.. heheheh....


26.Makanan Barat atau Jepun:
like my raw salmon sushi... nyam nyam...


27.Bilik yang terang atau gelap:
yang gelap coz seronok.... ngeeeeeeeeeee......


28.Makanan segera adalah:
makanan kegemaran ku........


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
bye anjing!!!!!.....

Gerangan hati untuk tag:
kyoo-reza
and those who like to do it
SEKIAN SELESAI LA KERJA SAYA

4 WHISPER:

kyoo reza said...

mLas mO buaT tag ni...hahaha

devilboy77 said...

xpe... nti ko..><

AkuAyie said...

mekasih sbb follow. anda dipersilakan merembat award follower di sini ya! Tekan sini ya! =)

Nabilah Anafi said...

orang sabah?
teach me to talk sabah

Post a Comment

Teruskanlah~

 
Copyright © Nick Valencia☠®